Hledáme asistentku na poloviční úvazek, která nám pomůže s běžnou agendou jako je řešení komunikace mezi zákazníky a našimi techniky. K dispozici budete mít vlastní klimatizovanou kancelář.
Náplň práce
komunikace s českými a zahraničními zákazníky (nejedná se o vyhledávání zákazníků či prodej, ale komunikaci s existující stabilní zákaznickou základnou odebírající strojírenské výrobky)
příjem a zadávání objednávek, kontrola cen
komunikace s technickými referenty, upřesňování termínů výroby
příprava DL, faktur, evidence
1 směnný provoz, pracovní doba od 7-11:30h
nástup možný ihned
Požadujeme
SŠ, VŠ vzdělání (technického charakteru výhodou)
organizační a komunikační dovednosti, pečlivost, ochota pracovat
dobrá znalost NJ (AJ, FJ výhodou)
příjemné vystupování, zkušenost s účetním systémem
Nabízíme
nadstandardní ohodnocení, práci ve stabilní firmě
stravenkový paušál 150,-kč / den, zajištění pitného režimu na pracovišti
telefonní tarif zdarma, neomezené volání, 5GB dat (po zkušební době)
25 dní dovolené
klimatizované pracoviště, samostatnou kancelář
práce pro zahraniční klientelu
strategickou polohu poblíž vlakového a autobusového nádraží v Olomouci